Get Creative!

Er en kar på 20 år som har alt for mye fritid, og alt for lite å gjøre med den.
Så i et håp om at «get creative» skal bli virkelig så starter jeg her.
Drevet litt med blogging før, men varte bare noen uker så fant jeg
ingenting å fylle bloggen min med. Så når jeg har fått sketcha opp et
fet design til bloggen så kjøper jeg eget domene.

Har nettop kjøpt meg speilrefleks kamera, et Nikon D3100.
Så dette blir nok i utgangspunktet en fotoblogg.
Er bosatt i Tromsø, så det blir vel å gå i nordnorsk natur, fjell, skog å mark.
Noen skate sessions i parken eller i hallen og litt slikt.

Da har jeg introdusert dere til bloggen, vet ikke hvordan første velkomstpost
burde skrives, men avslutter her.

-Bror

Posted on 28. august 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

